Jeg ser ung ud 

fordi der sidder 

et barn i mit hoved. 




1 kommentar:

  1. Jøsses hvor du skriver godt! Bliver helt varm inden i af at læse noget af det. Er meget imponeret over den ærlige ægtehed du formår at formidle med dine ord og sammensætningen af dem så det glæder mig at du gav mig linket til dem. Det var en overraskelse af de dejlige at træffe dig sådan helt uventet i byen og udveksle vores fælles interesse for ordet og dets mangfoldighed. Der kan gå langt i mellem at møde en ansigt til ansigt og dele den udtryksform med så tak for det. :-)

    Syntes lige jeg vil dele nedenstående med dig som kom ud af vores møde nu jeg har fået adgang til dit materiale:

    Den ene høfligt spurgte, de satte sig begge to
    Ungdommens uprøvede skønhed og eftertænksom moden glød
    Nat og dag veninder i Aros kølige natteliv
    Begge fryder øjet men kun en byder ånden
    Der sidder jeg i efterår og strækker vår hånden
    Og denne nat ud af ingenting, for en ganske kort stund
    Fyldes årene ud mellem vår og år mens sommeren tager sig et blund

    Ønsker alt vel til dig og dine og må ordene fortsat komme i en lind strøm til dig

    Henrik

    SvarSlet