som det er

Jeg gad ikke løbe efter bussen fordi:


(Dér havde jeg ikke travlt, dér havde jeg ikke brug for ikke at have tid til tiden, dér skulle jeg ikke være der, dér hvor jeg ikke skulle være, dér ville jeg ikke skynde på det skønne, dér havde jeg ikke brug for at være, men var optaget af ikke at skulle skynde mig hen til der hvor tiden var mangelfuld og hvor du var blevet tabt)


Jeg havde travlt med at:


(tænke i en stund, at det ikke var bussen der kørte foran næsen af mig, eller at du sad inden i den, og om du vinkede til mig, hvem vinkede du til)


Vente på:


(at regnen faldt, så du kunne se hvor ren jeg er blevet siden sidst, og vise dig dét med største omhu. Jeg ville vise dig at jeg ikke havde travlt med busser, men travlt med dig, hvis bare regnen gad at falde, kunne jeg vise dig det, vise dig, fortælle dig det som det var)


At du gad at lytte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar